Η ΣΤΕΊΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΊΡΙ ΣΤΟ WORDPRESS.COM

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ και ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ - ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝΑΝΤΙΑ στο Μνημόνιο

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αντιπροσωπεία του Συνδυασμού «ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ-ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ», με επικεφαλής τον υποψήφιο Περιφερειάρχη ΝΙΚΟ ΣΤΟΥΠΗ, τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη ΚΩΣΤΑ ΓΙΩΤΑ και την υποψήφια περιφερειακό σύμβουλο ΧΑΡΑ ΠΑΡΜΕΝΟΠΟΥΛΟΥ, συναντήθηκε με το σωματείο  σιδηροδρομικών νομού Φθιώτιδας και με τους εργαζόμενους. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους.

”Για “εκτροχιασμό” του ελληνικού σιδηροδρόμου κατηγόρησε την κυβέρνηση ο ΝΙΚΟΣ ΣΤΟΥΠΗΣ δηλώνοντας ότι ο σιδηρόδρομος είναι δημόσια περιουσία.
Υπενθύμισε ότι το 2008 ο ίδιος ο σημερινός Πρωθυπουργός κατηγορούσε τη ΝΔ για εφαρμογή «μιας αποτυχημένης συνταγής πλήρους ιδιωτικοποίησης δημόσιων επιχειρήσεων στρατηγικής σημασίας». Διερωτήθηκε ποια είναι η διαφορά στη λύση που επιλέγει η κυβέρνηση, στηλιτεύοντας παράλληλα τη διαρκή της προσπάθεια όλο το προηγούμενο διάστημα να στοχοποιήσει τους εργαζομένους για όλα τα δεινά του Οργανισμού.
Όλοι πια γνωρίζουν ποιος και πώς κατέστησε την επιχείρηση ελλειμματική.
Ο ΟΣΕ κατέστη ζημιογόνος εξαιτίας της μη καταβολής από το κράτος της συμμετοχής που οφείλει, για τα συγχρηματοδοτούμενα από την Ε.Ε. έργα σιδηροδρομικής υποδομής, που τον εξανάγκασε σε δανεισμό. Εξαιτίας της πρόσδεσής του στην αμαρτωλή Siemens και της πλήρους παράλειψης σύναψης συμφωνιών με το δημόσιο και άλλους φορείς, ώστε να καταβάλλονται στον ΟΣΕ οι δαπάνες άσκησης της όποιας κοινωνικής ή άλλη πολιτικής.
Ο ΟΣΕ έγινε ζημιογόνος λόγω της γενικότερης κακοδιαχείρισης και κακοδιοίκησης, που ασκήθηκε από τις διορισμένες διοικήσεις.
Η εκποίηση είναι η οριστική απόφαση καταδίκης μιας από τις φιλικότερες, οικονομικότερες, πλέον εύχρηστες και βολικές δημόσιες συγκοινωνίες, ειδικά στις μεγάλες αποστάσεις. Συνεχίζουμε να προτάσσουμε το αίτημά μας -και αίτημα ολόκληρης της κοινωνίας- για την ανάγκη ύπαρξης ενός σύγχρονου, ενιαίου, αναβαθμισμένου, δημόσιου ΟΣΕ. Ενός Οργανισμού που, απαλλαγμένος από τις πρακτικές της διεφθαρμένης, αδιαφανούς και πελατειακής διαχείρισης, θα παίξει ένα νέο μεγάλο αναπτυξιακό, κοινωνικό και οικολογικό ρόλο στην χώρα
Επίσης η αντιπροσωπεία συναντήθηκε με το Επιμελητήριο Φθιώτιδας, με τον πρόεδρο κ. Διαμαντάρα, και τα μέλη της Διοίκησης του Επιμελητηρίου και συζήτησε τα οξυμένα προβλήματα των επαγγελματοβιοτεχνών στην Φθιώτιδα, την έλλειψη ρευστότητας που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις και την ασφυξία που επικρατεί στην αγορά.   

Το Γραφείο Τύπου
27-10-2010 

Δεν υπάρχουν σχόλια: