Η ΣΤΕΊΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΊΡΙ ΣΤΟ WORDPRESS.COM

Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Το τούνελ είναι κυκλικό


Γράφει ο ΠΑΝΟΣ ΚΑΚΟΥΡΗΣ
Οι πρώτες κόντρες μεταξύ των υπαλλήλων των τεχνικών κλιμακίων της τρόικας, Ε.Ε., ΕΚΤ και ΔΝΤ ξεκίνησαν ήδη από το υπουργείο Εργασίας και, σταδιακά, στις επόμενες μέρες, θα επεκταθούν και στα υπόλοιπα υπουργεία, αφού την αίσθηση που έχουμε όλοι μας, ότι τίποτα δεν προχωράει, την αποκομίζουν πλέον και οι ξένοι ελεγκτές.

Η χθεσινή «έκρηξη» του υπουργού Μεταφορών, Δημήτρη Ρέππα, κατά στελεχών του υπουργείου Οικονομικών, αποκαλύπτει πλέον και τις διενέξεις που υπάρχουν και στο κυβερνητικό στρατόπεδο, αλλά μέχρι τώρα συγκαλύπτονταν.
Οσο προχωράει η εφαρμογή του μνημονίου και αντί για φως στο βάθος του τούνελ προβάλλουν νέα αδιέξοδα, αναπόφευκτη είναι η γκρίνια μέσα στην κυβέρνηση, για τις ευθύνες της αποτυχίας.
Στο κλίμα αυτό, το υπουργείο Οικονομικών καλείται, στο προσεχές δεκαήμερο, να συγκεκριμενοποιήσει τα μέτρα των 26 δισ. ευρώ, επιζητώντας τη στήριξη υπουργών και βουλευτών.
Δεν θα είναι εύκολο, μέσα στο κλίμα αμφισβήτησης που τελεί η πολιτική του μνημονίου, αν και οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ παρά τις λεκτικές διαφοροποιήσεις τους θα ψηφίσουν αναγκαστικά το συγκεκριμένο νομοσχέδιο που θα ενσωματώνει όλα αυτά τα μέτρα.
Δεν είναι νέα εξέλιξη, αφού και επί Ν.Δ. υπήρχαν ένας - δύο βουλευτές που διαφωνούσαν από τα τηλεοπτικά παράθυρα για τα νομοσχέδια, τα οποία ψήφιζαν!
Την επόμενη εβδομάδα, οι επικεφαλής της τρόικας που καταφθάνουν, θα έχουν «ζωηρές» διαπραγματεύσεις με τον υπουργό Οικονομικών, Γιώργο Παπακωνσταντίνου, και άλλους υπουργούς, για τους λόγους των καθυστερήσεων στην εφαρμογή των πολιτικών.
Και μπορεί οι ξένοι ελεγκτές να έχουν την αίσθηση πως δεν εφαρμόζεται η πολιτική που έχει προσυμφωνηθεί με την κυβέρνηση, νοικοκυριά και επιχειρήσεις έχουν και μια άλλη αίσθηση.
Οτι αυτή η πολιτική δεν βγαίνει πουθενά. Το περασμένο φθινόπωρο, μας είπαν ότι φαίνεται φως το τέλος του τούνελ και αργότερα μας είπαν ότι δεν ξέρουμε σε ποιο σημείο του τούνελ είμαστε! Μάλλον θα πρόκειται για κυκλικό τούνελ, που οι κατασκευαστές του ξέχασαν τις εξόδους διαφυγής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: