Η ΣΤΕΊΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΊΡΙ ΣΤΟ WORDPRESS.COM

Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

Δέκα λόγοι που αγαπάμε την ημέρα της γυναίκας...


Αφού σας αγαπάμε μωρέ, είναι δυνατόν να μην ορίσουμε μια παγκόσμια ημέρα για την αφεντιά σας;
Ανέκαθεν ήμουν υπέρμαχος του γυναικείου φύλου. 
Φεμινιστής από τους λίγους. Πιστεύω πως αν εσείς οι γυναίκες δεν μπορείτε χωρίς εμάς μία, εμείς δεν μπορούμε δέκα. Γι’αυτό και προτιμούμε να τα έχουμε με παραπάνω από μία συγχρόνως. (Καλά, το τελευταίο το είπα, απλά για να πουλήσω μούρη).
Η σημερινή… «
γιορτή» είναι ιερή και θεώρησα υποχρέωσή μου να την υπερασπιστώ. Σας παραθέτω δέκα λόγους για τους οποίους είναι αναγκαία η ύπαρξη της παγκόσμιας ημέρας της γυναίκας. 1. Είναι μόνο μια φορά το χρόνο.

2. Έχετε τη λαμπρή ευκαιρία να πείτε «χρόνια πολλά», η μία στην άλλη. Τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου, συνήθως ούτε «γεια» δε λέτε. (Ελέω του έμφυτου ανταγωνισμού σας)

3. Την παγκόσμια ημέρα των ζώων, δεν κάνω δώρο στη γάτα μου, γιατί ξέρω πως δε θα το εκτιμήσει. Σ’εσάς, υπάρχει μια μικρή ελπίδα. (Κάποιοι κακοπροαίρετοι θα πουν το αντίθετο) 

4. Η Περσεφόνη, που είναι γεροντοκόρη και κρύβει την ηλικία της, σήμερα έχει την ελπίδα, να της πει επιτέλους κάποιος «χρόνια πολλά». 

5. Η μέρα αυτή είναι τόσο ασήμαντη για εμάς, που έχετε πολλές πιθανότητες να κάνετε σεξ. Αν ρωτήσετε το έτερον ήμισυ «Αγάπη μου, τι δώρο θα μου κάνεις σήμερα;», η απάντηση θα είναι «Πάρ’τα @ρ#|δι@ μου».

6. Επιτέλους, ο Σαμαράς θα μπορέσει να τηλεφωνήσει στην Ντόρα κι αυτή θα πει «ευχαριστώ».

7. Αν συνεχίσουν οι κυβερνήσεις να μας γ@μ@νε έτσι, θα γιορτάζουμε κι εμείς μαζί σας.

8. Η παγκόσμια ημέρα της γυναίκας, είναι το όπιο του φεμινισμού. 

9. Έχουμε την τέλεια αφορμή, να ευχηθούμε (μιλήσουμε) σε όποια μας γυαλίσει το μάτι. Κι ας μην ξέρουμε ούτε το μικρό της. (Στο Facebook ειδικά, θα γίνει το έλα να δεις…) 

10. Αν αποφασίσετε να δείτε τσόντα σήμερα, αγοράστε το περίφημο dvd: «Γιορτάζει η μήτρα μου».
Dr.SeenG
ΥΓ. Μαζί με το δεκάλογο, το κατάστημα σάς προσφέρει και μια πινελιά επικαιρότητας. Για να μην ξεχνιόμαστε.





Δεν υπάρχουν σχόλια: