Χαράς ευαγγέλια για κυβέρνηση και ΜΜΕ! Μετά το κολοσσιαίο θέμα του «ιπτάμενου παπουτσιού» και τα τηλεοπτικά δικαστήρια που στήθηκαν στο άψε - σβήσε, λίγο πριν βρομίσει το πτώμα και δεν το αντέχουν ούτε τα δελτία ειδήσεων, άνοιξε πάλι το θέμα των φορτηγατζήδων. Επιτέλους!
● Άλλη μια κοινωνική ομάδα – ανεξαρτήτως του βαθμού δικαίου ή αδίκου, το οποίο άλλωστε κανείς δεν θα ψάξει – αποκομμένη από τις υπόλοιπες θα συγκεντρώσει την μήνιν και τα διασταυρούμενα πυρά παραδομένη στη χλεύη της κοινωνίας.
● Άλλη μια «επικοινωνιακή» νίκη θα προστεθεί στον τιτάνιο κυβερνητικό αγώνα κατά της διαφθοράς, της οπισθοδρόμησης, των συντεχνιών.
● Άλλη μία ευκαιρία ενεργοποίησης του «κοινωνικού αυτοματισμού»: ολόκληρη η κοινωνία εναντίον κάθε μέρους της το οποίο αποκόπτεται και δίνεται βορά στον πολιτικό και «ενημερωτικό» κανιβαλισμό.
Φυσικά κανείς δεν πρόκειται να συζητήσει το είδος της επιχειρούμενης αλλαγής:
● Τι είδους μεταφορές είχαμε πριν από τη «μεταρρύθμιση» και τι θα έχουμε μετά.
● Τι θα εξυπηρετούν αυτές οι μεταφορές.
● Αν θα είναι ευκολότερο στην πολιτεία να ελέγχει φορολογικά τους νέους μεταφορικούς κολοσσούς.
● Αν θα μπορεί να ελέγχει το τι, πώς και γιατί διακινείται από το ελληνικό έδαφος.
● Καμιά συζήτηση για ποιος θα ελέγχει το μεταφορικό έργο μετά την «απελευθέρωση».
Τσιμουδιά! Προέχει ο αγώνας κατά της διαφθοράς και των συντεχνιών. Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που πρέπει να εμπιστευθούμε χωρίς να αναρωτιόμαστε...
Ψεύδη κατά συρροήν
1. Όταν επί χρόνια ακούγαμε ότι η πρόωρη συνταξιοδότηση έχει τινάξει το ασφαλιστικό στον αέρα, οι περισσότεροι δεν γνώριζαν ότι είχαμε ακριβώς τονίδιο μέσο όρο ηλικίας συνταξιοδότησης με την «Ευρώπη των 27»: δηλαδή τα61,4 χρόνια! Άρα κάτι άλλο έφταιγε: Κατά πάσα λογική πιθανότητα η εισφοροδιαφυγή, η κακοδιαχείριση και η καταλήστευση των αποθεματικών των ταμείων. Κανείς όμως δεν τα προέβαλε σε «πρώτο πλάνο», διότι αποτελούν ευθύνη του κράτους. Δηλαδή όσων επί δεκαετίες μάς κυβερνούν.
2. Το Σαββατοκύριακό ο Μανώλης Καψής στο δελτίο ειδήσεων του Mega σημείωσε ότι το μισό ετήσιο έλλειμμα του «αμαρτωλού» ΟΣΕ είναι τα έξοδα εξυπηρέτησης παλαιών δανείων. Για δες! Κι αυτό κρυφό μας το κρατούσαν.
● Ποιοι πήραν αυτά τα δάνεια και γιατί;
● Τι τα έκαναν, αφού ο ΟΣΕ παραμένει τόσα χρόνια εγκαταλελειμμένος στη μοίρα του;
● Μήπως τα ελλείμματα και τα χρέη (και στον ΟΣΕ) είναι προϊόν εγκατάλειψης και κυβερνητικής διαφθοράς και απλώς πάλι οι εργαζόμενοι θα πληρώσουν το μάρμαρο;
● Μήπως σκοπίμως ο σιδηρόδρομος, την ώρα που ανθούσε σε όλη την Ευρώπη ως περιβαλλοντικά και οικονομικά ωφέλιμο μέσο μεταφοράς ανθρώπων και εμπορευμάτων, έμεινε στην άκρη προκειμένου να αναπτυχθούναποκλειστικά οι οδικές μεταφορές;
● Μήπως αυτό συνέβη επειδή οι οδικές μεταφορές απαιτούσαν και τα «μεγάλα» οδικά έργα, τα οποία συχνά πληρώνονταν πολύ πάνω από το κανονικό κόστος τους;
● Μήπως, αν και η μερίδα του λέοντος για την κατασκευή τους κατεβλήθη από το υστέρημα του Έλληνα φορολογούμενου, ο ελληνικός λαός συνεχίζει να πληρώνει πολλαπλάσια την αξία τους μέσω των ιδιωτικοποιημένων διοδίων;
● Μήπως οι κυβερνήσεις των «μεγάλων έργων» και της ψευδεπίγραφης «ανάπτυξης» απλώς βύθιζαν τη χώρα στα ελλείμματα και τα χρέη για να ωφεληθούν κάποιοι φίλοι τους και τώρα θα πληρώσουν χρυσή τη νύφη και ο σιδηρόδρομος και οι εργαζόμενοι σ’ αυτόν και το σύνολο της κοινωνίας;
3. Τώρα ο πρωθυπουργός δηλώνει με μεγάλη βεβαιότητα ότι, αν παταχθεί ηφοροδιαφυγή, δεν θα χρειαζόμαστε δάνεια!
● Και πώς, καλοί μας άνθρωποι, κατάντησε η χώρα, ολόκληρη την τελευταίαδεκαετία, να έχει δαπανήσει το 98% του συνόλου του δανεισμού της όχι βεβαίως για τους μισθούς και τις συντάξεις που σήμερα ξεσκίζετε, αλλά για να πληρώνει τον... δανεισμό της;
● Τι κάνατε τόσα χρόνια με τη φοροδιαφυγή ώστε να μην χρεοκοπήσει η Ελλάδα;
Βεβαίως, αν υποθέσουμε ότι έχουν έστω ένα σπέρμα αληθείας όλες αυτές οιαερολογίες που ακούμε και διαβάζουμε, τότε γεννάται ένα απλό ερώτημα:Γιατί ο πρωθυπουργός, με έλλειμμα 22 δισ. ευρώ τον Ιανουάριο του 2010,αρνήθηκε να πάρει από τις «αγορές» όλα όσα έλειπαν από την οικονομία, οι οποίες πρόσφεραν... 26 δισ., ώστε να κερδίσει έναν χρόνο, στη διάρκεια του οποίου θα πάτασσε τη φοροδιαφυγή και θα έλυνε το πρόβλημα;
Την απάντηση έχει δώσει ο ίδιος ο υφυπουργός Οικονομικών Φίλιππος Σαχινίδης στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή της ΝΕΤ στις 3 Μαΐου, λίγες μέρες μετά την προσφυγή στο ΔΝΤ:
«Όταν ανέλαβε το ΠΑΣΟΚ τη διακυβέρνηση της χώρας, διαπίστωσε ότι η μόνη εναλλακτική επιλογή που είχε ήταν να προσφύγει στο ΔΝΤ».
Σφάξε με αγά μου...
Όπως κι αν έχει το πράγμα, σήμερα η κυβέρνηση επιμένει ότι θα πατάξει τη φοροδιαφυγή. Πώς; Με την περαίωση των εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων. Δηλαδή:
● Την τακτική της διαφθαρμένης Ν.Δ., που οδήγησε... μόνη της τη χώρα στη χρεοκοπία.
● Την τακτική των... αναπτυξιακών κυβερνήσεων Σημίτη.
● Την τακτική που πάντα δικαιώνει τους φοροφυγάδες και τη διαφθορά, ενώκαταδικάζει σε οικονομικό μαρασμό και στερεί από κάθε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τους συνεπείς φορολογούμενους.
Φαίνεται ότι και αυτή η κυβέρνηση κάτι έχει ακούσει για την ομοιοπαθητική: «Τα όμοια τοις ομοίοις εισίν ιάματα» («Τα όμοια θεραπεύουν τα όμοια») λέει ο ιπποκράτειος «νόμος των ομοίων», ο οποίος όμως καμιά σχέση δεν έχει με την οικονομία, με την ορθή και χρηστή διαχείρισή της. Δεν μπορούμε να ενισχύουμε τη διαφθορά για να την πατάξουμε.
Κι αφού, βεβαίως, η κυβέρνηση αποτύχει πλήρως ακόμη μια φορά, θα εφορμήσει πάλι κατά της πλέον σίγουρης πηγής εσόδων: των μισθών και τωνσυντάξεων, αυτής της αγιάτρευτης πληγής του σπάταλου και διαφθαρμένου κράτους. Ώστε ο πρωθυπουργός, ακόμη μια φορά, να μας σώσει από τη χρεοκοπία...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου